webmaster webmaster .

webmaster

طراحي سايت فروشگاهي در كرج

كساني كه ساكن كرج هستند، مي‌توانند بخش مهمي از فعاليت‌هاي تجاري خود را در قالب طراحي سايت فروشگاهي در كرج انجام دهند. ظرفيت بالاي اينترنت براي راه اندازي كسب و كارهاي اينترنتي و سرعت بالا در انجام خدمات مختلف باعث شده كه فروشگاه اينترنتي به محبوبيت بالايي برسد. از طرف ديگر پيدا كردن يك منبع درآمد پايدار براي جوانان بيكار در بستر اينترنت و از طريق طراحي وب سايت فروشگاهي مي تواند ايده جذاب مي باشد.
براي كساني كه به فكر استفاده از ايده طراحي سايت فروشگاهي در كرج به عنوان منبع درآمد خود هستند، در ادامه در مورد اهميت اين موضوع و خدماتي كه توسط گروه ما ارائه مي شود صحبت خواهيم كرد.

چرا بايد به فكر طراحي سايت فروشگاهي باشيم؟

پاسخ زيادي براي اين سوال وجود دارد، اما شايد تنها چند مورد از آنها براي جلب توجه شما كافي باشد.

  • پيشرفت تكنولوژي و دنياي مدرن ما را به سمت كسب و كار آنلاين مي‌برد
  • راه اندازي يك فروشگاه اينترنتي بسيار كم هزينه تر از يك فروشگاه واقعي است
  • دسترسي به مطالب و آموزشي در مورد كسب و كار هاي اينترنتي بسيار ساده است
  • محدوديتي براي فروش اينترنتي و كسب درآمد از اينترنت وجود ندارد
  • ميتوان به عنوان منبع درآمد ثانويه از آن استفاده كرد
  • نيازي به تحصيلات آكادميك ندارد و هر كسي با توجه به استعداد خود مي تواند از اين شيوه استفاده كند.

طراحي سايت فروشگاهي در كرج

در حقيقت در جريان طراحي سايت فروشگاهي در كرج مهم نيست كه شما كي هستيد و چه رشته ايي در دانشگاه خوانده ايد، بلكه مهم اين است كه چه چيزي براي فروش داريد و از چه شيوه اي براي فروش استفاده مي كنيد.

مزاياي وب سايت فروشگاه اينترنتي

وقتي كه براي طراحي وب سايت فروشگاهي اقدام مي كنيد، امكانات جالب و خارق‌العاده‌اي در اختيار شما قرار مي گيرد كه شايد در هيچ بستر فروش ديگري وجود نداشته باشد:

  • كاهش هزينه راه اندازي كسب و كار: براي داشتن يك فروشگاه اينترنتي فقط كافي است كه سفارش طراحي سايت فروشگاهي داشته باشيد، يك سيستم كامپيوتري در منزل داشته باشيد و يك خط اينترنت هم بگيريد.
  • فعاليت در همه نقاط دنيا بدون نمايندگي و شعبه: با وجود طراحي سايت فروشگاهي شما يك آدرس اينترنتي داريد كه فعاليت شما به هيچ وجه محدود به يك كشور خاص نيست. مي توانيد در همه كشورها و شهرهاي دنيا فروش داشته باشيد و تنوع مشتري خود را حفظ كنيد.
  • داشتن يك كسب و كار خانگي: فروشگاه آنلاين يعني حضور در منزل يا در يك فضاي ساده كه محدود به زمان و مكان نيست. هر جا كه دوست داشته باشيد با فروشگاه اينترنتي خود درآمد كسب مي كنيد و از لحاظ مسافرت يا انجام كارهاي شخصي محدود نيستيد.
  • نيازي به انبار كردن محصول نداريد: در يك فروشگاه واقعي شما بايد محصول را در معرض ديد خريدار قرار دهيد و او را راضي به خريد كنيد. اما با طراحي سايت فروشگاهي فقط كافي است تصوير محصول را به خريدار نشان دهيد و بعد از ثبت خريد، آن را از شركت توليد كننده اصلي خريداري كنيد.
  • صاحب كسب و كار مستقل شويد: خوشبختانه بستر اينترنت نامحدود است و كار با فروشگاه اينترنتي بسيار راحت است. هر چقدر تلاش كنيد در موتورهاي جستجو بيشتر ديده مي شويد و كاربر بيشتري جذب مي كنيد.

طراحي سايت فروشگاهي

طراحي سايت فروشگاهي

ويژگيهاي يك سايت فروشگاهي حرفه اي

حالا فرض بگيريد كه براي طراحي سايت فروشگاهي در كرج به سراغ يك شركت رفته ايد و مي خواهيد سفارش طراحي سايت داشته باشيد. از نظر ما به عنوان يك گروه حرفه اي در زمينه طراحي و بهينه سازي سايت، يك فروشگاه اينترنتي بايد ويژگي هاي زير را داشته باشد:

  • طراحي مطابق با سليقه كاربر و حفظ جذابيت ظاهري: در نظر گرفتن فاكتورهاي تاثيرگذار در طراحي تجربه كاربري يا همان طراحي ux و طراحي ui در سايت فروشگاهي بسيار مهم است. كاربرد در فروشگاه آنلاين بايد در سريع ترين زمان ممكن به محصول مورد نظر خود برسد و هيچ ابهامي نداشته باشد.
  • امكان ارائه پشتيباني براي محصولات: اگر هر فرد يا كاربر امكان استفاده از سايت شما را نداشته باشد يا ظاهر سايت براي او پيچيده باشد، در نظر گرفتن محلي براي پشتيباني در جريان طراحي سايت فروشگاهي در اولويت است.
  • ارائه راهنماي خريد: در يك فروشگاه بايد راهنماي خريد به عنوان يك بخش مجزا و برجسته در نظر گرفته شود تا كاربران مشكلي براي استفاده از آن نداشته باشند.
  • امنيت براي پرداخت: اعتماد سازي براي كاربران اينترنتي سخت است و بايد يك سايت اينترنتي امنيت اطلاعات كاربران را از طريق كد نويسي حرفه اي و كنترل شكاف هاي امنيتي تامين كند.
  • تعيين سيستم پرداخت آسان براي مشتري: در جريان طراحي فروشگاه اينترنتي در نظر گرفتن يك سيستم پرداختي آسان و مطابق با نظر مشتري بسيار مهم است. جالب است بدانيد كه نزديك به ۶۰ درصد از خريد هاي اينترنتي بدون پرداخت رها مي شوند.

پس اگر سفارش طراحي سايت فروشگاهي در كرج را داريد مطمئن باشيد كه ما همه اين ويژگي ها را براي آن فراهم مي كنيم.

منبع : فناوري اطلاعات آرون


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۶:۳۶:۴۱ توسط:diamond موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :