webmaster webmaster .

webmaster

فروش و اجاره سن و استيج

فروش و اجاره سن و استيج : در اين مقاله پيرامون سن و استيج و فروش و اجاره سن و استيج اطلاعاتي در اختيار شما كاربران گرامي قرار مي دهيم.

فروش و اجاره سن و استيج

غرفه هاي نمايشگاهي اسپيس فريم

به تجهيزات تزيين و توليد غرفه هاي نمايشگاهي سازه نمايشگاهي مي گويند. با سازه هاي نمايشگاهي مي توان غرفه هاي نمايشگاهي متنوعي توليد كرد. يكي از پركاربردترين سازه هاي نمايشگاهي، اسپيس فريم است. از اين سازه در غرفه سازي استفاده زيادي مي شود. با اين سازه ساخت و ساز غرفه ها و هم چنين چيدمان آنها انجام مي شود. اسپيس فريم با استحكام و زيبايي بخشيدن به غرفه ها، در ميان كاربران جايگاه خوبي يافته است. هر كدام از كاربران در شرايط متفاوت مي توانند به راحتي از اسپيس فريم استفاده نمايند و از مزاياي آن بهره مند گردند.

ويژگي هاي سن و استيج

سازه اسپيس فريم (داربست نمايشگاهي) در مواردي مانند: ( اسپيس فريم سن و استيج ، طاق نصرت ، سالن هاي تونلي ، كنسرت و همايش ، سالن و سوله هاي نمايشگاه ، ديوار جدا كننده ، نمادهاي مذهبي ، تابلو و قاب بنر ) كارايي دارد و مورد استفاده قرار مي گيرد. سن و استيج هاي گوناگون در اندازه و طرح هاي متفاوت در سالن هاي مسقف و باز با اسپيس فريم نمايشگاهي ساخته مي شود. يكي از ويژگي هاي بارز سن و استيج، قابليت اجرا شدن در محيط هاي متفاوت است. استيج در ارتفاعات متفاوت ساخت و توليد مي شود. اسپيس فريم سن و استيج به سرعت نصب و اجرا مي شوند. با چوب و موكت مي توانيد سن و استيج را پوشش دهي نماييد.

كاربرد اسپيس فريم سن و استيج

  • در مراسم هاي خيريه و جشن ها، سن و استيج با اسپيس فريم در متراژهاي گوناگون ساخته مي شود.
  • از ديگر كاربردهاي اسپيس فريم سن و استيج برگزاري كنسرت ها و همايش ها است.
  • لازم به ذكر است اسپيس فريم سن و استيج در ابعاد متفاوت طراحي و ساخته مي شود.

منبع : محيط سازان


برچسب: سپيس فريم استيج (سن)، اجاره اسپيس فريم، فروش بست اسپيس فريم، غرفه اسپيس فريم فضاي باز،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۰۷:۱۷:۳۷ توسط:diamond موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :